vitrelivetut

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

julia

Av bikjb vkjbnm - 4 april 2011 16:49

hejhej

idag har det varit skola haha vi började typ senare ingen viste tp att christer var på möte och sen efter as lång tid kom ee ja vad han nu heter... så då gick jag och lovisa upp till draget och skrev på våra historier haha fast datorn var så himla seg så jag hann inte skriva nåt.. har nyss varit  på piano najsnajs sen blir det springning med fotbollslaget och sen piiingis. har ganksa mycket på måndagar nu. men nu har ju iaf innebandyn slutat så nu har jag inget på tisdagar och fredagar, både dåligt och bra! :) :( lyssnar på justin nu:) one less lonely girl är lätt bäst :]

bääst

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bikjb vkjbnm - 21 april 2011 18:46

seriöst ni ser ju att ingen uppdaterar det är för att det är sjukt tråkigt att blogga så vi orkar inte fortsätta skriva på denna blogg .! pussallasöta/tone ...

Av bikjb vkjbnm - 9 april 2011 17:52

hej har nyss kommit hem från åre:) saknar alla här hemma sjukt mkt!             ÅRE!:) ...

Av bikjb vkjbnm - 9 april 2011 17:26

                                        ÄLSKARER ALLA VÄRLDENS BÄSTA LAG!(: ...

Av bikjb vkjbnm - 8 april 2011 16:48

hejhej ska till bygdsiljum imorgon ska bli jätte kul och eftersom att tone är i åre så MÅSTEemma blogga. hoppas hon gör det:] var på stan med lolle idag det var jätte kul. lolles ÄLSKAR HELLO KITTY  så mycket;p hahaha menmen igen träning idag SKÖNT...

Av bikjb vkjbnm - 7 april 2011 23:30


hej alla jagvet att jag inte har bloggat nåt men jag har typ åkt slalom 24/7 är fortfarande i ÅRE kmr hem på lördag(: saknar alla sjukmkt!    saknardig bästavän!;* puss. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards