vitrelivetut

Alla inlägg under februari 2011

Av bikjb vkjbnm - 27 februari 2011 20:00

älskar verkligen (L)

  

Av bikjb vkjbnm - 27 februari 2011 19:02

hej igen(L)

kom just hem från stallet, jag och tua red  inte för det blåser så sjukt mke. vi var bara där och mockade och fixade mat, nu ska jag göra milkshake trorjaa!,<3

hejdåå;*

Av bikjb vkjbnm - 27 februari 2011 17:56

hejhej

jag har inte kunnat blogga i helgen för jag har varit i sundsvall

DET VAR HUR KUL SOM HELLST!:)

saknar redan!


  

älskarer!

  

min finaste josefin!;*

  där alla sov(suddig jagvet):)   alva och lovisa grymt kul vi hade på bussresorna hahah tycker synd om alva i taxin!:) 

skumgummigropen!:) 

Av bikjb vkjbnm - 27 februari 2011 10:04

hejalla. 

just vaknat, har sovit as länge? typ elva och en halv timme! hahah,

senare idag är det ju match mot sandåkern, och gissa vem som ska stå i mål? förra gången vi mötte dom förlorade vi med 10-1 ;/ så vi kommer nog inte vinna...

idag ska jag typ va med ngn innan matchen... vi får se vem. igår var jag hos tua, först for vi på coop och köpte godis. sen såg vi på melodifestivalen och fast jag satt och läste min häst oxå ;p senare idag ska jag och tua rida, vi rider ssesssan och iza måndag, onsdag och söndag :) 

hejdå, nu ska jag ringa juliiiiiia,<3


min älskade sessan(L)

  och tuas iza,,<3    


skriver mer senare idag !

Av bikjb vkjbnm - 27 februari 2011 09:44

hejhej

idag är det match mot sandåkern. hoppas vi vinner. fast vi gör nog inte det de är as bra. sen kanske man är med någon....komentera gärna

Av bikjb vkjbnm - 26 februari 2011 18:04

hejhej

idag har jag varit och åkt slalom  med Emma och Tua. det var sjukt kul. vi for dit tp kl. 11 jag och emmas föräldrar hemtade tua och emma på hippo. emma kollade när tua red.  vi for hem kl halv 4  för då stäbgde de. vi var i vännes. åt hamurgare till middag as najjs :D a väl se melodifestivalen sen haha :D

 

/julia

Av bikjb vkjbnm - 26 februari 2011 16:29

hejallasötaaa!

idag kollade jag på tuas ridning (: det var as skojj, kanske lägger upp bilder senare om jag får lust.

efter det for jag, jullan och tua till vännes och åkte skidor :) det var as najsiiiiigt(:

kom just hem, hur trött som helst tyyp.

ikv ska jag typ va med julia? aja, ingen aning,,,


saknar min älskling tone som är i sundsvall(L)

  

Av bikjb vkjbnm - 25 februari 2011 21:51

hejhej

förlåt för att jag inte la upp igår städade hela dan *boring*

just nu är jag med josefin as skojj:)

imorn ska vi till SUNDSVALL längtar!:)

pussochkram

  ÄLSKARDIG josefin!  

finaste emma och tua!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards