vitrelivetut

Alla inlägg under mars 2011

Av bikjb vkjbnm - 31 mars 2011 20:07

hejhej:)

just ridit, nu måste öva på glosorna,, har inte gjort det ;]

idag åkte tone, josefin, alva och wilma till göteborg :( 

kommer sakna dom!(L)



oj, snyggaste bilden! (;

 

Av bikjb vkjbnm - 31 mars 2011 16:19

hej alla söta!

IDAG ÅKER JAG TILL GÖTEBORG!

shit vadglad jag är(:

fasst jag kommer sakna min emma,sofia och maja och såklartalla andra!

efter göteborg ska jag till ÅRE så det här inlägget blir nog det sista på längee!

idag gick jag,sofia och josefin till ica!(:

här kommer en bild på mig och mina sötnosar!

  älskarer!


Av bikjb vkjbnm - 30 mars 2011 10:15

  älskling(L)

hk nu :d nya grupper ;d

Av bikjb vkjbnm - 29 mars 2011 20:04

men åååh, jag hör ju justin bieber hela tiden och nu har jag typ börjat gilla några av hans låtar igen... :o men absolut inte alla :o

shiieeet. fast jag är inte kär i han som alla andra, så fjantig är jag inte :) 

och bruno mars är mke bättre än han! och det finns många andra som oxå är det

hahahha! :]


den bästa låten :)

Av bikjb vkjbnm - 29 mars 2011 19:22

hej

har inte skrivit på jättelänge tp. har inte hunnit. köpte en ipod 4 G i söndags. den e as najjs! ska vara med tilda imorogon;* ska ge henne presenten. kan ju inte skriva vad det är, om hon skulle kolla :] hade innebandy träning idag. najjs. emma kom inte venne varför.... vill lyna på justin bieber nu men spotify bajsar;/ och det går inte på youtube heller.. har tagit några kort med ipoden men lägger in de när jag använder datorn i källaren ist.

den är värkligen as najjs! :] haha stolt.


/julia

Av bikjb vkjbnm - 29 mars 2011 17:51

hhhah glömde bort att det var träning :]

   

Av bikjb vkjbnm - 28 mars 2011 20:37

assåå usch!!!!!!!

alla har börjat gilla justin bieber :(

och dom är typ helt överdrivna, så jävla dryga dom är! 

Av bikjb vkjbnm - 28 mars 2011 19:34

hej julia och emma skriver ju aldrig;/

sjukt tråkiga dom är

idag har jag varit med maja!(:

det var fett kungligt

  det står JUSTIN BIEBER i pannan men det syns inte;/<3

JAG ÄLSKARDIG MAJA!

 

hhahah jag och maja är fett kungliga!

skrubbis!(:<3 

  VI ÄLSKAR JUSTIN BIEBER!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards